Cykl ogólnopolskich konferencji
SZANSA I BIZNES XXI WIEKU
Konferencje „Szansa i Biznes XXI Wieku” to integralna część ARL – Akademii Rozwoju Liderów – kompleksowego systemu edukacyjnego, którego celem jest propagowanie przedsiębiorczości i profesjonalna edukacja przedsiębiorców i liderów rozwijających swoje przedsiębiorstwa w oparciu o nowoczesne modele biznesowe.
Konferencje odbędą się w 10 miastach w Polsce i adresowane są do osób otwartych na przyjrzenie się możliwości skorzystania z szans jakie stwarza nowoczesny marketing sieciowy oraz do tych już współpracujących z firmami reprezentującymi branżę – bez względu firmę, staż i zaangażowanie biznesowe.
Organizatorem konferencji jest firma KRENIG CONSULTING, a prowadzącym Piotr Krenig – przedsiębiorca, mówca, mentor i niezależny ekspert w branży, który po zakończeniu 25-letniej kariery w marketingu sieciowym zajmuje się wspieraniem tych wszystkich, którzy chcą skorzystać z możliwości jakie niesie ta forma przedsiębiorczości, poprawić jakość swojego biznesu, zwiększyć produktywność i uzyskać lepsze wyniki.
Piotr Krenig nie jest związany z żadną firmą marketingu sieciowego, a jego naczelnym przesłaniem jest wspieranie tych wszystkich, którzy chcą pracować „etycznie, uczciwie i profesjonalnie”.
Jaki jest program?
18.00 – 18.30 Rejestracja uczestników
18.30 – 20.00 Nowoczesny marketing sieciowy – szansa i biznes XXI wieku
20.00 – 20:15 Pytania i odpowiedzi
20:15 – 20.30 PRZERWA
20.30 – 22.00 SZKOLENIE WPROWADZAJĄCE:
- Etapy biznesu – co musisz wiedzieć i czego się nauczyć?
- Techniki i metody pracy – jak odnieść sukces w biznesie?
Czego się dowiesz
i czego się nauczysz?
- Czym jest naprawdę marketing sieciowy i jaka jest jego historia?
- Skąd się wzięły i jakie są jego najczęstsze stereotypy?
- Czy można taką działalność traktować poważnie i czy jest to prawdziwa szansa na biznes?
- Dlaczego ludzie na całym świecie angażują się w ten rodzaj działalności?
- Marketing sieciowy a biznes tradycyjny – jakie są podstawowe różnice?• Czy firmy działające w tym systemie działają legalnie?
- Ile naprawdę można zarobić zajmując się marketingiem sieciowym?
- Skąd biorą się w tym biznesie pieniądze?
- Co to jest „dochód pasywny”?
- Co z podatkami?
- Jakie są blaski i cienie tej działalności?
- Co można zyskać a co stracić, angażując się we współpracę z firmą działającą w tym systemie?
- Czego się trzeba nauczyć aby osiągnąć w tym biznesie znaczące rezultaty?
- Dlaczego jedni rezygnują z działalności w marketingu sieciowym, a inni – uparcie przy nim trwają?
- Czym jest sukces w tym biznesie i jaki jest sekret, aby go osiągnąć?
- Kto naprawdę ma szansę na zbudowanie poważnego biznesu, działając w tym systemie?
- Czy do tej działalności potrzebne są specjalne predyspozycje, a jeśli tak, to jakie?
- Jak budować ten biznes wykorzystując siłę internetu?
- Czy ta forma działalności ma przyszłość?
- Co to jest „wymarzony styl życia”, o którym mówi wielu liderów tego biznesu?
- Czy marketing sieciowy można łączyć z inną pracą lub biznesem i jak to zrobić?
- Jakie błędy popełniają osoby działające w MLM?
- Czy mogłoby to być zajęcie dla Ciebie?
- Co możesz zyskać, nawet jeśli pieniądze nie są dla Ciebie istotną motywacją?
- Jeśli już – to z jaką firmą warto się związać i jak zrobić to dobrze?
Terminarz spotkań
Data | Miejscowość | Lokalizacja |
---|---|---|
04 lutego | Łódź | Stare Kino |
05 lutego | Wrocław | Sprzedaż zakończona |
06 lutego | Katowice | Sprzedaż zakończona |
07 lutego | Warszawa | Hotel Czerniewski |
11 lutego | Poznań | Hotel DeSilva Premium Poznań |
13 lutego | Kraków | Garden Square Hotel |
14 lutego | Lublin | ibis Styles Lublin Stare Miasto |
18 lutego | Gdańsk | Hotel Scandic |
19 lutego | Olsztyn | Hotel Kopernik |
20 lutego | Białystok | Best Western Hotel Cristal |