Cykl ogólnopolskich konferencji
SZANSA I BIZNES XXI WIEKU

NPO Konferencja Szansa i Biznes XXI Wieku
Konferencje „Szansa i Biznes XXI Wieku” to integralna część ARL – Akademii Rozwoju Liderów – kompleksowego systemu edukacyjnego, którego celem jest propagowanie przedsiębiorczości i profesjonalna edukacja przedsiębiorców i liderów rozwijających swoje przedsiębiorstwa w oparciu o nowoczesne modele biznesowe.
Konferencje odbędą się w 10 miastach w Polsce i adresowane są do osób otwartych na przyjrzenie się możliwości skorzystania z szans jakie stwarza nowoczesny marketing sieciowy oraz do tych już współpracujących z firmami reprezentującymi branżę – bez względu firmę, staż i zaangażowanie biznesowe.
Organizatorem konferencji jest firma KRENIG CONSULTING, a prowadzącym Piotr Krenig – przedsiębiorca, mówca, mentor i niezależny ekspert w branży, który po zakończeniu 25-letniej kariery w marketingu sieciowym zajmuje się wspieraniem tych wszystkich, którzy chcą skorzystać z możliwości jakie niesie ta forma przedsiębiorczości, poprawić jakość swojego biznesu, zwiększyć produktywność i uzyskać lepsze wyniki.
Piotr Krenig nie jest związany z żadną firmą marketingu sieciowego, a jego naczelnym przesłaniem jest wspieranie tych wszystkich, którzy chcą pracować „etycznie, uczciwie i profesjonalnie”.

Jaki jest program?

18.00 – 18.30 Rejestracja uczestników

18.30 – 20.00 Nowoczesny marketing sieciowy – szansa i biznes XXI wieku

20.00 – 20:15 Pytania i odpowiedzi

20:15 – 20.30 PRZERWA

20.30 – 22.00 SZKOLENIE WPROWADZAJĄCE:

    • Etapy biznesu – co musisz wiedzieć i czego się nauczyć?
    • Techniki i metody pracy – jak odnieść sukces w biznesie?

Czego się dowiesz
i czego się nauczysz?

  • Czym jest naprawdę marketing sieciowy i jaka jest jego historia?
  • Skąd się wzięły i jakie są jego najczęstsze stereotypy?
  • Czy można taką działalność traktować poważnie i czy jest to prawdziwa szansa na biznes?
  • Dlaczego ludzie na całym świecie angażują się w ten rodzaj działalności?
  • Marketing sieciowy a biznes tradycyjny – jakie są podstawowe różnice?• Czy firmy działające w tym systemie działają legalnie?
  • Ile naprawdę można zarobić zajmując się marketingiem sieciowym?
  • Skąd biorą się w tym biznesie pieniądze?
  • Co to jest „dochód pasywny”?
  • Co z podatkami?
  • Jakie są blaski i cienie tej działalności?
  • Co można zyskać a co stracić, angażując się we współpracę z firmą działającą w tym systemie?
  • Czego się trzeba nauczyć aby osiągnąć w tym biznesie znaczące rezultaty?
  •  Dlaczego jedni rezygnują z działalności w marketingu sieciowym, a inni – uparcie przy nim trwają?
  • Czym jest sukces w tym biznesie i jaki jest sekret, aby go osiągnąć?
  • Kto naprawdę ma szansę na zbudowanie poważnego biznesu, działając w tym systemie?
  • Czy do tej działalności potrzebne są specjalne predyspozycje, a jeśli tak, to jakie?
  • Jak budować ten biznes wykorzystując siłę internetu?
  • Czy ta forma działalności ma przyszłość?
  • Co to jest „wymarzony styl życia”, o którym mówi wielu liderów tego biznesu?
  • Czy marketing sieciowy można łączyć z inną pracą lub biznesem i jak to zrobić?
  • Jakie błędy popełniają osoby działające w MLM?
  • Czy mogłoby to być zajęcie dla Ciebie?
  • Co możesz zyskać, nawet jeśli pieniądze nie są dla Ciebie istotną motywacją?
  • Jeśli już – to z jaką firmą warto się związać i jak zrobić to dobrze?

Terminarz spotkań

DataMiejscowośćLokalizacja
04 lutegoŁódźStare Kino
05 lutegoWrocławSprzedaż zakończona
06 lutegoKatowiceSprzedaż zakończona
07 lutegoWarszawaHotel Czerniewski
11 lutegoPoznańHotel DeSilva Premium Poznań
13 lutegoKrakówGarden Square Hotel
14 lutegoLublinibis Styles Lublin Stare Miasto
18 lutegoGdańskHotel Scandic
19 lutegoOlsztynHotel Kopernik
20 lutegoBiałystokBest Western Hotel Cristal

BIORĘ UDZIAŁ!

SZANSA I BIZNES XXI WIEKU

Twoja cena:

97ZŁ

Liczba miejsc ograniczona!

Grażyna Krenig

Grażyna Krenig

Przedsiębiorca, menadżer, coach, wykładowca akademicki
Ukończyła studia na kierunkach:
1. Marketing i zarządzanie
2. Psychologia w zarządzaniu
3. Socjologia
4. Psychodietetyka
5. Coaching i mentoring
Pracuje od 19 roku życia a od 1995 roku zrobiła błyskotliwą karierę w międzynarodowej korporacji, przechodząc stanowiska od konsultanta ds. sprzedaży do top menadżera. Stworzyła i w latach 1996 – 2005 zarządzała siecią sprzedaży i salonów firmowych wiodącego operatora telefonii komórkowej. Po odejściu z korporacji zarządzała spółką handlową oraz administrowała funkcjonowaniem firmy MLM w branży finansowej i równolegle współorganizowała system seminariów biznesowych.
Swoje sukcesy w zarządzaniu i tworzeniu zespołów budowała w oparciu o praktyczne doświadczenia, poczynając od obsługi klientów, poprzez rekrutację i wspieranie rozwoju pracowników, na pracy w zarządach firm kończąc.
Prowadzi zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Bankowej na kierunkach: Psychologia w biznesie oraz Sprzedaż i marketing.
Jest pasjonatką zdrowego stylu życia i równolegle prowadzi również szkolenia, wykłady i warsztaty w tej dziedzinie.
Duży nacisk kładzie na ciągły rozwój osobisty i nieustannie poszerza swoje wykształcenie akademickie.
Prywatnie żona, mama trójki dzieci.
Odpoczywa obcując z przyrodą i czytając książki.

Piotr Krenig

Piotr Krenig

Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.
Swoją karierę rozpoczął w 1988 roku, gdy przez prawie rok był domokrążcą w Londynie, gdzie obszedł kilkanaście tysięcy domów i dokonał osobiście kilku tysięcy sprzedaży.
Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.
W 1993 roku rozpoczął działalność w marketingu sieciowym, gdzie zrobił błyskotliwą karierę, przechodząc wszystkie możliwe szczeble, a w 2004 roku został prezesem firmy MLM, która w 2012 roku została Partnerem Strategicznym znanego koncernu finansowego.
W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.
Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.
Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.
W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.
Jego misją jest inspirowanie innych do rozwoju i wspomaganie tych, którzy chcą zajmować się biznesem etycznie, uczciwie i profesjonalnie. Wierzy, że jego działania przyczynią się do zmiany wizerunku marketingu sieciowego w Polsce i wykształcenia nowego pokolenia networkerów, którym pragnie zaszczepić idee etycznego biznesu, opartego o przywództwo i własny przykład.
Podobnie – w biznesie tradycyjnym, pragnie pomóc przedsiębiorcom zdobyć kompetencje i umiejętności, które są wynikiem jego doświadczeń oraz przekonać ich, że ustawiczna praca nad sobą pozwoli im rozwijać biznes bez względu na lepsze czy gorsze czasy.
Prowadzi szkolenia i profesjonalne warsztaty z zakresu sprzedaży, rekrutacji, tworzenia sieci, wystąpień publicznych, rozwoju osobistego, przywództwa i skutecznej komunikacji.
Jest pisarzem, autorem książki „Pierwsze Prawo Marketingu. Historia za kilkanaście milionów”.
Bardzo aktywny w mediach społecznościowych, gdzie opublikował setki wartościowych wypowiedzi i nagrań, cieszących się coraz większym zainteresowaniem.
Prywatnie – mąż i ojciec trójki dzieci, harcerz, podróżnik, pasjonat gór – zdobywca Kilimandżaro i Mount Blanc.