Polityka prywatności

Firma PIOTR KRENIG „KRENIG CONSULTING” (KRENIG CONSULTING) jest świadoma faktu, że w czasie korzystania z niniejszego serwisu istotna jest dla Państwa ochrona sfery prywatnej. Bardzo poważnie traktujemy ochronę Państwa danych osobowych. Dlatego chcielibyśmy, aby Państwo wiedzieli, kiedy i jakie dane przechowujemy oraz w jaki sposób je wykorzystujemy. W związku z powyższym poprzez niniejsze Oświadczenie pragniemy zapoznać Państwa ze stosowanymi przez KRENIG CONSULTING środkami ochrony danych.

Gromadzenie danych

Z zasady mogą Państwo korzystać z naszej internetowej prezentacji bez konieczności ujawniania swoich danych osobowych. Poprzez wywołanie naszego serwisu, ze względów bezpieczeństwa, zapisane zostaną następujące, zupełnie anonimowe dane statystyczne: nazwa Państwa dostawcy usług internetowych, strona internetowa, z której odwiedzili Państwo niniejszy serwis, nasze strony internetowe, które Państwo odwiedzili oraz adres IP Państwa komputera. Powyższe dane dopuszczają wprawdzie możliwość identyfikacji, mimo to nie ma tu miejsca żadne ich wykorzystanie w odniesieniu do konkretnej osoby. Dane te mogą zostać wykorzystane do celów statystycznych, przy czym indywidualny użytkownik pozostaje anonimowy. Jeżeli dane muszą być przekazane zewnętrznym podmiotom wykonującym usługi techniczne, stosowane przez nas środki techniczne i organizacyjne gwarantują, że przestrzegane są przepisy o ochronie danych osobowych.

Gromadzenie i opracowywanie danych osobowych

Dane osobowe gromadzone są tylko wtedy, gdy sami nam je Państwo udostępnią, np. w ramach rejestracji, poprzez wypełnienie formularza bądź przesłanie e-maila, w ramach zamówienia produktów lub usług, zapytań lub zamówienia materiałów. Baza danych i jej zawartość pozostaje w naszym przedsiębiorstwie i u naszych dostawców usług, to jest home.pl. mailchimp.com oraz genndi.com. Państwa dane osobowe w żadnej formie nie są udostępniane przez nas ani przez naszych zleceniobiorców osobom trzecim. Wyjątek stanowią sytuacje takie jak: uzyskanie na tę czynność Państwa zgody lub przedstawienie nam urzędowego zarządzenie w tej kwestii.

Użytkowanie danych osobowych

Zgromadzone dane osobowe użytkowników będziemy wykorzystywać wyłącznie w celu dostarczenia zamówionych przez Państwa produktów lub usług, a także dla innych celów, na które wyrazili Państwo zgodę, o ile nie pojawią się inne zobowiązania, wynikające z ustaw.

Dostęp, usunięcie lub zmiana zgromadzonych danych osobowych

Mają Państwo prawo, sprawdzać i dokonywać korekty wszelkich zgromadzonych u nas na Państwa temat danych, jeżeli są one według Państwa nieaktualne lub nieprawidłowe. W tym celu można skorzystać z odsyłaczy, zawartych w otrzymanej od nas korespondencji e-mailowej bądź samodzielnie wysłać e-mail na podany w stopce wydawcy adres mailowy.

Prawo odwołania zgody

W każdej chwili mają Państwo prawo odwołać ze skutkiem na przyszłość wyrażoną uprzednio zgodę na wykorzystywanie zgromadzonych na Państwa temat danych osobowych. W tym celu można skorzystać z odsyłaczy, zawartych w otrzymanej od nas korespondencji e-mailowej bądź samodzielnie wysłać e-mail na podany w stopce wydawcy adres mailowy

Przechowywanie danych osobowych

Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak długo jest to konieczne dla wykonania usługi, której zażyczyli sobie Państwo lub na którą udzielili nam Państwo swojej zgody, o ile nie ma innych zobowiązań, wynikających z ustaw, np. w przypadku toczącego się postępowania sądowego.

Stosowanie Cookies

Cookies to małe pliki tekstowe, które są lokalnie zapisywane w pamięci pośredniej przeglądarki internetowej na komputerze, z którego odwiedzana była strona. Cookies umożliwiają identyfikację przeglądarki internetowej, w celu optymalizacji oferowanej przez stronę treści i uproszczenia korzystania z tej strony. Danych tych nie wykorzystuje się do osobistej identyfikacji osoby, która odwiedziła stronę internetową. Używamy ich natomiast do statystycznej analizy zachowań osób, odwiedzających naszą witrynę. Ponadto korzystamy z mechanizmów, umożliwiających tzw. remarketing.
Korzystamy z mechanizmów analitycznych i remarketingowych Google Analytics i Facebook Pixel.

Bezpieczeństwo

KRENIG CONSULTING stosuje środki techniczne i organizacyjne, aby chronić udostępnione przez Państwa dane przed przypadkową bądź zamierzoną manipulacją, utratą, zniszczeniem lub dostępem osób nieupoważnionych. W przypadku gromadzenia i opracowywania danych osobowych informacje przenoszone są w formie zaszyfrowanej, aby zapobiec ich nadużyciu przez osoby trzecie. Środki bezpieczeństwa stosowane są na bieżąco zmieniane i dostosowywane do rozwoju technologii.

Kontakt

W przypadku problemów lub pytań prosimy zwracać się do Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, pod adresem e-mail: biuro@krenigconsulting.pl. Ciągły rozwój Internetu sprawia, że od czasu do czasu konieczne staje się dostosowanie naszego oświadczenia dotyczącego ochrony danych do zachodzących zmian. Zastrzegamy sobie możliwość dokonywania odpowiednich zmian w każdym czasie.

Grażyna Krenig

Grażyna Krenig

Przedsiębiorca, menadżer, coach, wykładowca akademicki
Ukończyła studia na kierunkach:
1. Marketing i zarządzanie
2. Psychologia w zarządzaniu
3. Socjologia
4. Psychodietetyka
5. Coaching i mentoring
Pracuje od 19 roku życia a od 1995 roku zrobiła błyskotliwą karierę w międzynarodowej korporacji, przechodząc stanowiska od konsultanta ds. sprzedaży do top menadżera. Stworzyła i w latach 1996 – 2005 zarządzała siecią sprzedaży i salonów firmowych wiodącego operatora telefonii komórkowej. Po odejściu z korporacji zarządzała spółką handlową oraz administrowała funkcjonowaniem firmy MLM w branży finansowej i równolegle współorganizowała system seminariów biznesowych.
Swoje sukcesy w zarządzaniu i tworzeniu zespołów budowała w oparciu o praktyczne doświadczenia, poczynając od obsługi klientów, poprzez rekrutację i wspieranie rozwoju pracowników, na pracy w zarządach firm kończąc.
Prowadzi zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Bankowej na kierunkach: Psychologia w biznesie oraz Sprzedaż i marketing.
Jest pasjonatką zdrowego stylu życia i równolegle prowadzi również szkolenia, wykłady i warsztaty w tej dziedzinie.
Duży nacisk kładzie na ciągły rozwój osobisty i nieustannie poszerza swoje wykształcenie akademickie.
Prywatnie żona, mama trójki dzieci.
Odpoczywa obcując z przyrodą i czytając książki.

Piotr Krenig

Piotr Krenig

Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.
Swoją karierę rozpoczął w 1988 roku, gdy przez prawie rok był domokrążcą w Londynie, gdzie obszedł kilkanaście tysięcy domów i dokonał osobiście kilku tysięcy sprzedaży.
Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.
W 1993 roku rozpoczął działalność w marketingu sieciowym, gdzie zrobił błyskotliwą karierę, przechodząc wszystkie możliwe szczeble, a w 2004 roku został prezesem firmy MLM, która w 2012 roku została Partnerem Strategicznym znanego koncernu finansowego.
W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.
Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.
Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.
W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.
Jego misją jest inspirowanie innych do rozwoju i wspomaganie tych, którzy chcą zajmować się biznesem etycznie, uczciwie i profesjonalnie. Wierzy, że jego działania przyczynią się do zmiany wizerunku marketingu sieciowego w Polsce i wykształcenia nowego pokolenia networkerów, którym pragnie zaszczepić idee etycznego biznesu, opartego o przywództwo i własny przykład.
Podobnie – w biznesie tradycyjnym, pragnie pomóc przedsiębiorcom zdobyć kompetencje i umiejętności, które są wynikiem jego doświadczeń oraz przekonać ich, że ustawiczna praca nad sobą pozwoli im rozwijać biznes bez względu na lepsze czy gorsze czasy.
Prowadzi szkolenia i profesjonalne warsztaty z zakresu sprzedaży, rekrutacji, tworzenia sieci, wystąpień publicznych, rozwoju osobistego, przywództwa i skutecznej komunikacji.
Jest pisarzem, autorem książki „Pierwsze Prawo Marketingu. Historia za kilkanaście milionów”.
Bardzo aktywny w mediach społecznościowych, gdzie opublikował setki wartościowych wypowiedzi i nagrań, cieszących się coraz większym zainteresowaniem.
Prywatnie – mąż i ojciec trójki dzieci, harcerz, podróżnik, pasjonat gór – zdobywca Kilimandżaro i Mount Blanc.