Bezpłatny Webinar

Data: 10.02.2020r.

Godzina: 20:00

Dni
Godziny
Minuty
Ten Webinar już się odbył!
Szansa i Biznes XXI wieku

Zapisuję się na webinar:

[newsletter_form lists="1,7"]

Czego się dowiesz:

  • Czym jest naprawdę marketing sieciowy i jaka jest jego historia?
  • Skąd się wzięły i jakie są jego najczęstsze stereotypy?
  • Czy można taką działalność traktować poważnie i czy jest to prawdziwa szansa na biznes?
  • Dlaczego ludzie na całym świecie angażują się w ten rodzaj działalności?
  • Marketing sieciowy a biznes tradycyjny – jakie są podstawowe różnice?
  • Czy firmy działające w tym systemie działają legalnie?
  • Ile naprawdę można zarobić zajmując się marketingiem sieciowym?
  • Skąd biorą się w tym biznesie pieniądze?
  • Co to jest „dochód pasywny”?
  • Co z podatkami?
  • Jakie są blaski i cienie tej działalności?
  • Co można zyskać a co stracić, angażując się we współpracę z firmą działającą w tym systemie?
  • Czego się trzeba nauczyć aby osiągnąć w tym biznesie znaczące rezultaty?
  • Dlaczego jedni rezygnują z działalności w marketingu sieciowym, a inni – uparcie przy nim trwają?
  • Czym jest sukces w tym biznesie i jaki jest sekret, aby go osiągnąć?
  • Kto naprawdę ma szansę na zbudowanie poważnego biznesu, działając w tym systemie?
  • Czy do tej działalności potrzebne są specjalne predyspozycje, a jeśli tak, to jakie?
  • Jak budować ten biznes wykorzystując siłę internetu?
  • Czy ta forma działalności ma przyszłość?
  • Co to jest „wymarzony styl życia”, o którym mówi wielu liderów tego biznesu?
  • Czy marketing sieciowy można łączyć z inną pracą lub biznesem i jak to zrobić?
  • Jakie błędy popełniają osoby działające w MLM?
  • Czy mogłoby to być zajęcie dla Ciebie?
  • Co możesz zyskać, nawet jeśli pieniądze nie są dla Ciebie istotną motywacją?
  • Jeśli już – to z jaką firmą warto się związać i jak zrobić to dobrze?
Piotr Krenig

Piotr Krenig

Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, networker, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.

Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.

W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.

Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.

Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.

W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.