Bezpłatny Webinar
Data: 10.02.2020r.
Godzina: 20:00

Zapisuję się na webinar:
Czego się dowiesz:
- Czym jest naprawdę marketing sieciowy i jaka jest jego historia?
- Skąd się wzięły i jakie są jego najczęstsze stereotypy?
- Czy można taką działalność traktować poważnie i czy jest to prawdziwa szansa na biznes?
- Dlaczego ludzie na całym świecie angażują się w ten rodzaj działalności?
- Marketing sieciowy a biznes tradycyjny – jakie są podstawowe różnice?
- Czy firmy działające w tym systemie działają legalnie?
- Ile naprawdę można zarobić zajmując się marketingiem sieciowym?
- Skąd biorą się w tym biznesie pieniądze?
- Co to jest „dochód pasywny”?
- Co z podatkami?
- Jakie są blaski i cienie tej działalności?
- Co można zyskać a co stracić, angażując się we współpracę z firmą działającą w tym systemie?
- Czego się trzeba nauczyć aby osiągnąć w tym biznesie znaczące rezultaty?
- Dlaczego jedni rezygnują z działalności w marketingu sieciowym, a inni – uparcie przy nim trwają?
- Czym jest sukces w tym biznesie i jaki jest sekret, aby go osiągnąć?
- Kto naprawdę ma szansę na zbudowanie poważnego biznesu, działając w tym systemie?
- Czy do tej działalności potrzebne są specjalne predyspozycje, a jeśli tak, to jakie?
- Jak budować ten biznes wykorzystując siłę internetu?
- Czy ta forma działalności ma przyszłość?
- Co to jest „wymarzony styl życia”, o którym mówi wielu liderów tego biznesu?
- Czy marketing sieciowy można łączyć z inną pracą lub biznesem i jak to zrobić?
- Jakie błędy popełniają osoby działające w MLM?
- Czy mogłoby to być zajęcie dla Ciebie?
- Co możesz zyskać, nawet jeśli pieniądze nie są dla Ciebie istotną motywacją?
- Jeśli już – to z jaką firmą warto się związać i jak zrobić to dobrze?

Piotr Krenig
Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, networker, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.
Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.
W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.
Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.
Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.
W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.