Bezpłatny Webinar

Data: 10.02.2020r.

Godzina: 20:00

Dni
Godziny
Minuty
Ten Webinar już się odbył!

Czego się dowiesz:

  • Czym jest naprawdę marketing sieciowy i jaka jest jego historia?
  • Skąd się wzięły i jakie są jego najczęstsze stereotypy?
  • Czy można taką działalność traktować poważnie i czy jest to prawdziwa szansa na biznes?
  • Dlaczego ludzie na całym świecie angażują się w ten rodzaj działalności?
  • Marketing sieciowy a biznes tradycyjny – jakie są podstawowe różnice?
  • Czy firmy działające w tym systemie działają legalnie?
  • Ile naprawdę można zarobić zajmując się marketingiem sieciowym?
  • Skąd biorą się w tym biznesie pieniądze?
  • Co to jest „dochód pasywny”?
  • Co z podatkami?
  • Jakie są blaski i cienie tej działalności?
  • Co można zyskać a co stracić, angażując się we współpracę z firmą działającą w tym systemie?
  • Czego się trzeba nauczyć aby osiągnąć w tym biznesie znaczące rezultaty?
  • Dlaczego jedni rezygnują z działalności w marketingu sieciowym, a inni – uparcie przy nim trwają?
  • Czym jest sukces w tym biznesie i jaki jest sekret, aby go osiągnąć?
  • Kto naprawdę ma szansę na zbudowanie poważnego biznesu, działając w tym systemie?
  • Czy do tej działalności potrzebne są specjalne predyspozycje, a jeśli tak, to jakie?
  • Jak budować ten biznes wykorzystując siłę internetu?
  • Czy ta forma działalności ma przyszłość?
  • Co to jest „wymarzony styl życia”, o którym mówi wielu liderów tego biznesu?
  • Czy marketing sieciowy można łączyć z inną pracą lub biznesem i jak to zrobić?
  • Jakie błędy popełniają osoby działające w MLM?
  • Czy mogłoby to być zajęcie dla Ciebie?
  • Co możesz zyskać, nawet jeśli pieniądze nie są dla Ciebie istotną motywacją?
  • Jeśli już – to z jaką firmą warto się związać i jak zrobić to dobrze?
Piotr Krenig

Piotr Krenig

Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, networker, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.

Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.

W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.

Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.

Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.

W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.

Grażyna Krenig

Grażyna Krenig

Przedsiębiorca, menadżer, coach, wykładowca akademicki
Ukończyła studia na kierunkach:
1. Marketing i zarządzanie
2. Psychologia w zarządzaniu
3. Socjologia
4. Psychodietetyka
5. Coaching i mentoring
Pracuje od 19 roku życia a od 1995 roku zrobiła błyskotliwą karierę w międzynarodowej korporacji, przechodząc stanowiska od konsultanta ds. sprzedaży do top menadżera. Stworzyła i w latach 1996 – 2005 zarządzała siecią sprzedaży i salonów firmowych wiodącego operatora telefonii komórkowej. Po odejściu z korporacji zarządzała spółką handlową oraz administrowała funkcjonowaniem firmy MLM w branży finansowej i równolegle współorganizowała system seminariów biznesowych.
Swoje sukcesy w zarządzaniu i tworzeniu zespołów budowała w oparciu o praktyczne doświadczenia, poczynając od obsługi klientów, poprzez rekrutację i wspieranie rozwoju pracowników, na pracy w zarządach firm kończąc.
Prowadzi zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Bankowej na kierunkach: Psychologia w biznesie oraz Sprzedaż i marketing.
Jest pasjonatką zdrowego stylu życia i równolegle prowadzi również szkolenia, wykłady i warsztaty w tej dziedzinie.
Duży nacisk kładzie na ciągły rozwój osobisty i nieustannie poszerza swoje wykształcenie akademickie.
Prywatnie żona, mama trójki dzieci.
Odpoczywa obcując z przyrodą i czytając książki.

Piotr Krenig

Piotr Krenig

Uznany ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, mentor i doskonały mówca. Jest prezesem zarządów w kilku firmach z branż – consulting i szkolenia, produkcja i handel oraz systemy informatyczne i aplikacje mobilne.
Swoją karierę rozpoczął w 1988 roku, gdy przez prawie rok był domokrążcą w Londynie, gdzie obszedł kilkanaście tysięcy domów i dokonał osobiście kilku tysięcy sprzedaży.
Nigdy nie pracował na etacie, a pierwszy biznes założył 1989 roku, tworząc znaną dziś w branży mody markę KRENIG i zbudował sieć odbiorców liczącą kilkaset sklepów, poprzez które sprzedał setki tysięcy produktów sygnowanych swoim nazwiskiem.
W 1993 roku rozpoczął działalność w marketingu sieciowym, gdzie zrobił błyskotliwą karierę, przechodząc wszystkie możliwe szczeble, a w 2004 roku został prezesem firmy MLM, która w 2012 roku została Partnerem Strategicznym znanego koncernu finansowego.
W marketingu sieciowym uznawany jest za jednego z najlepszych liderów, szkoleniowców i mówców motywacyjnych w branży.
Przeprowadził tysiące spotkań rekrutacyjnych i sprzedażowych, prezentacji hotelowych i około 1000 seminariów biznesowych dla ponad 100 tysięcy osób, tworząc pokolenie polskich networkerów, robiących kariery w wielu firmach.
Wykształcił i zainspirował ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności, a stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych.
W 2018 roku zakończył 25-letnią karierę networkera – stając się niezależnym ekspertem w tej branży.
Jego misją jest inspirowanie innych do rozwoju i wspomaganie tych, którzy chcą zajmować się biznesem etycznie, uczciwie i profesjonalnie. Wierzy, że jego działania przyczynią się do zmiany wizerunku marketingu sieciowego w Polsce i wykształcenia nowego pokolenia networkerów, którym pragnie zaszczepić idee etycznego biznesu, opartego o przywództwo i własny przykład.
Podobnie – w biznesie tradycyjnym, pragnie pomóc przedsiębiorcom zdobyć kompetencje i umiejętności, które są wynikiem jego doświadczeń oraz przekonać ich, że ustawiczna praca nad sobą pozwoli im rozwijać biznes bez względu na lepsze czy gorsze czasy.
Prowadzi szkolenia i profesjonalne warsztaty z zakresu sprzedaży, rekrutacji, tworzenia sieci, wystąpień publicznych, rozwoju osobistego, przywództwa i skutecznej komunikacji.
Jest pisarzem, autorem książki „Pierwsze Prawo Marketingu. Historia za kilkanaście milionów”.
Bardzo aktywny w mediach społecznościowych, gdzie opublikował setki wartościowych wypowiedzi i nagrań, cieszących się coraz większym zainteresowaniem.
Prywatnie – mąż i ojciec trójki dzieci, harcerz, podróżnik, pasjonat gór – zdobywca Kilimandżaro i Mount Blanc.